Известие

Collapse
No announcement yet.

Стабилна ли е 146 в завои ?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стабилна ли е 146 в завои ?!?

    Забелязвам, че в завои задницата на моята доста тръгва да ходи настрани, без да карам с видимо висока скорост. Малко след като я купих имах един инцидент заради изпуснал заден амортисьор, след което смених и двата с комплект нови Билщайн. Доскоро карах с 175/65/14 и положението със стабилността беше зле Сега съм на 195/55/15 и определено се усеща подобрение, но все пак ми се струва, че може да се желае повече

    Ще се радвам, ако колеги с 146-ци споделят техни наблюдения/опит. Вярно е , че задниците на 146 са по-дигнати малко от на 145 например. Дали не е до голяма стелен от това
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

  • #2
    със 145 е същото....

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ne0
      със 145 е същото....
      Ама нали ти е ясно, че не питам дали трябва да може да се влезе и излезе с 100 км/ч в осморката в прохода м/у Варна - Бургас

      А иначе сериозно, каква е причината за това ?
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        аз за това ти говоря, щото иначе като караш нормално си е ок.... ама спецовете ще кажат. Аз ще го моря с ново окачване и стабилизираща щанга....

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #5
          Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите
          По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката...
          '99 156 1.9 JTD SP3

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alfoso
            Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите
            По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката...
            Това, за което говорят всички писали по-горе според мен е по-скоро oversteer отколкото understeer
            "задницата на моята доста тръгва да ходи настрани"
            Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
            EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bodom
              Първоначално публикувано от Alfoso
              Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите
              По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката...
              Това, за което говорят всички писали по-горе според мен е по-скоро oversteer отколкото understeer
              "задницата на моята доста тръгва да ходи настрани"
              Ок,прав си. Може би аз обърнах внимание по-конкретно на моя случаи.Е,имаме два случая за обсъждане тогава :P
              '99 156 1.9 JTD SP3

              Comment


              • #8
                Боксера беше като залепен на пътя. Само при резки завои задницата се усеща, че има намерение да бяга нанякъде. 146-та е по-зле, бих я сравнил с Типо-то дето карах преди 145-та. Аз ги тествам на подлеза до ХЕИ, с боксера влизах и излизах със 90-100км/ч, със 146-та 80 мах. и почва да бяга настрани
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #9
                  Боксера беше като залепен на пътя.
                  Тва е защото има нисък център на тежеста заради мотора а иначе мойта сега е малко като старо ГТВ демек като катер ма сега като смениме пружините ще ви дам впечатления.Сега ми се струва адски нестабилна даже ако има леки неравности в завоя почва да подскача леко задницата/де..ба тея метанови пружини /
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bodom
                    Първоначално публикувано от Alfoso
                    Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите
                    По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката...
                    Това, за което говорят всички писали по-горе според мен е по-скоро oversteer отколкото understeer
                    "задницата на моята доста тръгва да ходи настрани"
                    Тя и на 155-цата задницата й хвръква, но не тръгва да носи (стига да е чист асфалта)...
                    understeer обаче си има в изобилие.
                    Alfa Romeo 155 1.8TS
                    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ne0
                      със 145 е същото....
                      мдам ... и моята носи дупето
                      ма то е кеф бе ... стига да не се престараеш
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #12
                        до сега не съм карал по-стабилна кола от алфата/освен едно дърто порше/
                        АЛФА-РОМЕО 147 1.6 04г.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ALFA CORSE
                          ...
                          Тя и на 155-цата задницата й хвръква, но не тръгва да носи (стига да е чист асфалта)...
                          understeer обаче си има в изобилие.
                          ..а изпусналото амортесьорче е сервото за understeer-a
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            два пъти сменям аморте. един път пруж .-гумите колкото може по широки и пак в завои се носи като шеина да ама от как напълних багажника със сандъци и разни железа клекна и заспа ама пак проблем сега па върти гуми кат алтава ставаме за срам по светофарите

                            Comment


                            • #15
                              Със 130-140 като вземеш завой, вярно леко си занася задницата ... ама чааак пък толкоз
                              Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

                              Comment

                              Working...
                              X